Rebranding, redizajn web stranice i dizajn logotipa - Mobilar d.o.o.

Rebranding, redizajn web stranice i dizajn logotipa - Mobilar d.o.o.
  25th May, 20     Direct Design

Što je rebranding i zašto je zapravo rebrand koristan? Kontinuirana potražnja i izmjena generacija publike dovodi do toga da i najbolji brandovi počinju stariti te ih je s vremenom potrebno obnoviti i udahnuti im novi život. Rebranding se može napraviti djelomično, mijenjajući samo neke od sastavnica tvrtke, a može se napraviti i kompletan rebranding mijenjajući cijelu teksturu kompanije. Postupno preoblikovanje pojedinih elemenata se odvija u koracima, svakih nekoliko godina kako bi se prilagodili trenutnim standardima. Kada govorimo o postupnom preoblikovanju, najčešće se tu izmjene rade na web stranici, jer se novi standardi u web dizajnu uvode praktično svake godine. 

Kada govorimo o brandu, ne govorimo samo o logotipu i ostalim grafičkim elementima, govorimo o tome kako vas vaša publika vidi. Snažan branding na vaše klijente može ostaviti veoma pozitivan utisak i mnogi od njih će krenuti poslovati s vama na temelju vašeg branda. S vremenom, počet će povezivati vaš brand sa pouzdanošću što će vama dovesti više klijenata i profita.

Zašto uopće raditi rebranding?

Ukoliko se na tržištu pojavila konkurentna firma koja vašoj publici nudi nešto novo, publika će se okrenuti njoj jer će joj vaš konkurent biti zanimljiviji, iako možda vi imate kvalitetniji proizvod. Rebranding je potreban i ukoliko se odlučite na osvajanje novih tržišta, ukoliko želite poboljšati ugled ili pak želite proširiti ciljanu publiku.

Više o Mobilar d.o.o. kompaniji

Mobilar je tvrtka koja na ovom području postoji već dugi niz godina te ove godine slavi svojih 20. godina kako su prisutni na tržištu. Kako bi proslavili tu obljetnicu, odlučili su se za rebranding svoje kompanije. Kompanije se vodi visokom kvalitetom u izradi namještaja, što im govori i slogan kojim se predstavljaju, a koji glasi: “Namještaj s prepoznatljivim stilom i kvalitetom”. Baš taj slogan je nešto čime smo se vodili u procesu rebrandinga; novi izgled mora biti moderan, kvalitetan ali ponajprije - prepoznatljiv.

Kako smo redizajnirali logotip?

Klijent je tokom svog rada koristio dvije vrste logotipa. Obje verzije su sadržavale naziv tvrtke (Mobilar) te glavnu djelatnost kojom se bave (Proizvodnja i promet namještaja). Pošto je zadnje korišteni logotip bio u plavo-žutoj varijanti, zbog lakšeg prelaska i privikavanja publike na redizajn, odlučili smo se zadržati istu varijantu, ali sa modernijim varijacijama boja

Nova plava je hladnije od stare plave boje, što ujedno asocira na povjerenje, pouzdanost i sigurnost. Sa malim dodatkom žute boje koja asocira pozitivnost, dobili smo paletu boja koja je će odlično predstavljati kompaniju i biti temelj rebrandinga.

Novom logotipu smo dodali znak koji predstavlja komad namještaja a ujedno i početno slovo tvrtke. Znak kao takav klijent će moći koristiti zasebno na svojim namještajima jer je napravljen tako da može djelovati zasebno i kao takav jasno govori o kojem brandu se radi. Odabrana je tipografija koja je snažna i upečatljiva, te je napravljen kontrast između naziva kompanije i natpisa djelatnosti. Kako smo htijeli da jedna boja dominira, u ovom slučaju plava, ali smo s druge strane htijeli zadržati i žutu boju, odlučili smo se slovo “A” napraviti u stilu da donji dio slova predstavlja stolić, kao još jedan dio namještaja koji kompanije proizvodi. Na taj način, ako se koristi samo naziv “MOBILAR” i u tom slučaju se može vidjeti o kojem brandu je riječ.

Redizajn web stranice

Stara web stranica je bila lošeg i zastarjelog izgleda, te svojim dizajnom nije odgovarala brandu. Glavni cilj redizajna web stranice bio je postići jednostavnost, a opet da sve informacije budu dostupne. Nova web stranica jasno ističe sve kategorije proizvoda koje kompanija izrađuje, te je prema krajnjem korisniku izrazito user-friendly

Kod odabira palete boja za novu web stranicu zadržali smo dvije glavne boje iz logotipa kojima smo pridružili nijansu sive te bijelu boju. Stranica je višejezična, pa je tako prilagođena za posjetitelje engleskoj i njemačkog govornog područja. Nova web stranica je optimizirana za sve uređaje, te je na njoj napravljena i kvalitetna SEO optimizacija za tražilice.

Kako je riječ o djelatnosti kod koje slike puno znače, te svaki korisnik voli vidjeti koji namještaj kupuje, tako smo veliku pažnju posvetili jasnim i preglednim slikama, koje prikazuju kompaniju i proizvode u najboljem svijetlu.

Kako bi lakše prikazali koliko redizajn zastarjele web stranice utječe na rad i djelatnost kompanije, prilažemo par slika statistike web stranice nakon redizajna. Zanimljivo je vidjeti kako je u pet mjeseci otkako je napravljen redizajn, web stranicu posjetilo 12.500 posjetitelja, što nas dovodi do brojke od 2.500 unikatnih korisnika svaki mjesec

Dizajn promo materijala

Uz redizajn logotipa i web stranice, krenuli smo i u redizajn promo materijala. Tako je korisnik dobio nove posjetnice koje će im pomoći da se predstave budućim klijentima u najbolje svijetlu. Nakon što smo završili dizajn posjetnica, napravili smo i nove memorandume koji se šalju u velikom broju, te će svaki budući poslani službeni dokument imati novi i moderan dizajn. Dizajn memoranduma je u potpunom skladu sa ostatkom redizajniranog brandinga, te je s njima zaokružena jedna nova priča.

Ukoliko je i Vama potreban rebranding, možda samo redizajn web stranice ili redizajn logotipa, javite nam se i naš tim će za Vas prvo napraviti najpovoljniju ponudu, a zatim i napraviti odličan posao na vašem projektu.

 
 
 
  Povratak na sve novosti
 
DIRECT DESIGN, obrt za web i grafički dizajn

DIRECT DESIGN je obrt za web dizajn, grafički dizajn i ostale povezane usluge kao što su internet
marketing, izrada vizualnog identiteta tvrtke, izrada virtualne trgovine i još mnogo toga.

IZRADA WEB STRANICA  |  GRAFIČKI DIZAJN  |  DIZAJN APLIKACIJA  |  INTERNET MARKETING