Internet marketing
Učinkovita marketinška kampanja
Internet marketing je daleko najisplativiji oblik promidžbe brenda, proizvoda ili usluga
Analiza
U obzir uzimamo sve, pa i najsitnije detalje koji mogu praviti razliku za poziciju u tražilicama.
On-site SEO
Kvalitetan sadržaj i ključne riječi su početak, ali i ključ dobre SEO optimizacije.
Off-site SEO
Vjerodostojnost linkova, kao i kvaliteta dijeljenog sadržaja samo su neki od bitnih elemenata.
Internet marketing (SEO)
Internet marketingom nazivamo sve aktivnosti kojima se možemo koristiti za promociju svojih proizvoda ili usluga putem interneta. Internet marketing danas najčešće vežemo uz Google oglase, Facebook marketing, SEO (optimizacija stranica za tražilice) i još mnogo toga. SEO (Search Engine Optimization), odnosno optimizacija stranice za tražilice, prije svega u svrhu Google pozicioniranja, danas se smatra jednom od najbitnijih elemenata u procesu izrade web stranice, ali i nakon njega, te značajno utječe na posjećenost stranice. Optimizacija za tražilice radi se na samoj stranici tokom izrade (On-site SEO), te na različite načine nakon što je izrada web stranice završena (Off-site SEO).
Prednosti kvalitetne SEO optimizacije:
- Veća posjećenost stranice
- Ciljani korisnici
- Povećanje prodaje
- Manji dodatni troškovi oglašavanja
- Jačanje branda
SEO i strategije internet marketinga
Osnovni cilj SEO optimizacije je što bolja pozicija Vaše stranice prema traćenoj ključnoj riječi u Google tražilicama, što dovodi do veće posjećenosti, odnosno povećanja organskog prometa na stranici, a samim time i povećanja prodaje. Kada je riječ o pozicioniranju u tražilicama i internetskom marketingu, optimizacija web stranice je puno bolje rješenje od Google AdWordsa, iako u startu nešto skuplja, na duže vremensko razdoblje je znatno jeftinija i donosi puno bolje rezultate kroz trajno povećanje broja posjećenosti, dok kod Google oglašavanja plaćate svaki klik. Zbog svega navedenoga SEO optimizacija smatra se najkvalitetnijom strategijom Internet marketinga.